Πέμπτη 19 Ιουνίου 2014

Η κατάθεση του Ηλία Σταύρου, στελέχους της Χρυσης Αυγής, ραγίζει τον πυρήνα της ναζιστικής συμμορίας

Η κατάθεση Σταύρου είναι μια σημαντική στιγμή στην ανακριτική διαδικασία για την εγκληματική οργάνωση Χρυσή Αυγή. Ένα μεσαίο στέλεχος, παρ΄ολίγον βουλευτης στις εκλογές του 2012, επιστημονικός συνεργάτης της Χρυσής Αυγής στη Βουλή και “πουλέν” της οργάνωσης, μιλάει επώνυμα για τη δράση της συμμορίας. Η κατάθεσή του είναι σημαντική γιατι δεν γινεται με το καθεστώς του προστατευόμενου μάρτυρα και αυτό δημιουργεί ένα επικίνδυνο προηγούμενο: πολλά είναι εξάλλου τα μεσαία στελέχη που σκέφτονται τι θα κάνουν, αν δηλαδή θα κρατήσουν την ομερτά ή θα μιλήσουν για να περισώσουν την ελευθερία τους.



Ο Σταύρου δεν είναι ένα τυχαίο στέλεχος: είναι γνωστός ομιλητής σε δεκάδες εκδηλώσεις της Χρυσής Αυγής και “αγαπημένο παιδι” του κόμματος. Η Χρυσή Αυγή μπορεί να είχε ανέκαθεν τεράστιες προσβάσεις στον υπόκοσμο, αλλά η στρατηγική του νόμιμου πολιτικού κόμματος απαιτούσε πάντοτε κάποια πιο έξυπνα και μορφωμένα στελέχη. Το γεγονός ότι ο Σταυρου σπουδασε στη Νομική Σχολή σήμανε ότι είχε τις μορφωτικές ικανότητες να στελεχώσει το “κοινοβουλευτικό έργο” της συμμορίας. Ο Σταύρου έγραφε τις ομιλίες των βουλευτών και έδινε ο ίδιος ομιλίες ανα την Ελλάδα, με σκληρό εθνικοσοσιαλιστικό περιεχόμενο. Είχε ήδη κάνει εντύπωση στο διαδίκτυο με μια εμετική ρατσιστική και ομοφοβική ομιλία.



Ο Σταύρου έκανε την επιλογή της αποχώρησης από την οργάνωση για λόγους που δεν εξηγεί. Αν πιστέψουμε το πνεύμα της κατάθεσής του, περίμενε “αλλιώς” την εθνικοσοσιαλιστική στράτευση. Ο εθνικοσοσιαλισμός μπορεί να εμφανίζεται ως μια ιδεαλιστική θεωρία, βασισμένη στα δόγματα του αίματος και της φυλής: η βία των εθνικοσοσιαλιστικών εγχειριδίων είναι στην αφηρημένη μορφή της άυλη και νιτσεϊκή. Όμως, η υλοποίηση της εθνικοσοσιαλιστικής βίας περνάει τελικά μέσα από τους υπονόμους της νύχτας και τον υπόκοσμο των μαχαιροβγαλτών που πλημμυρίζει τη συμμορία. Κάθε “ιδεαλισμός” πνίγεται έτσι μέσα στον χρυσαυγιτικο απόπατο.

Αυτή η εικόνα “διάψευσης” των προσδοκιών ισχύει, αν επιλέξουμε να πιστέψουμε τα λεγόμενα του Σταύρου. Αν δεν τα πιστέψουμε, τότε έχουμε να κάνουμε απλώς με έναν κατά τι εξυπνότερο Χρυσαυγίτη, που δεν δέχεται να ακούει μονάχα τους αρχηγούς του να του λένε ότι “η δίωξη είναι μια παρωδία που θα καταπέσει στο δικαστήριο”, κλπ κλπ, αλλά που έκανε τον κόπο να ψαξει λίγο παραπάνω την υπόθεση. Και αυτό που βρήκε είναι ότι το τέρμα της δίωξης αυτής (αν βρεθεί κανείς κατηγορούμενος σ’ αυτήν) είναι αυτονόητα τοποθετημένο σε ένα βαθύ μπουντρούμι. Και, έξυπνος ων, επέλεξε να δράσει αναλόγως. Στοιχειώδες, αγαπητέ μου Γουάτσον.

—————————————————-

Το κομμάτι της κατάθεσης του Σταύρου που έχει διαρρεύσει στον τύπο έχει ως εξής:

” Ήμουν μέλος από το 2005 μέχρι τον Δεκέμβριο του 2013. Μετείχα ως υποψήφιος στις Εθνικές εκλογές Μάιου και Ιουνίου του 2012. Η ιδεολογία του Λαϊκού Συνδέσμου Χρυσή Αυγή είναι ο Εθνικοσοσιαλισμός. Στη ΧΑ μπήκα με πλήρη συνείδηση της ξεκάθαρα εθνικοσοσιαλιστικής ιδεολογίας της, της οποίας θερμός θιασώτης ήμουν και εγώ. Η Χρυσή Αυγή αγωνίζεται για την επικράτηση των ιδεών και αρχών του Εθνικοσοσιαλισμού και συνακόλουθα για τη δημιουργία ενός Εθνικοσοσιαλιστικού Κράτους με σημείο αναφοράς τη μεσοπολεμική Γερμανία. Τελικός σκοπός είναι η δημιουργία ενός μονοκομματικού καθεστώτος στο οποίο κράτος και κόμμα θα ταυτίζονται και το πρώτο θα τελεί υπό τις εντολές του δεύτερου. Η επικράτηση του καθεστώτος αυτού θα γινόταν με την εξάπλωση και τη διάδοση των ιδεών του κόμματος στην κοινωνία και με την κατά το μέτρο του δυνατού διείσδυση σε κρατικούς θεσμούς, δηλαδή στην αστυνομία και τον στρατό.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Ποιές ήταν οι μέθοδοι πραγματοποίησης αυτού του στόχου;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Εκτός από τις συνηθισμένες μεθόδους που χρησιμοποιούν όλα τα κόμματα , δηλαδή την χρήση προπαγανδιστικού εντύπου και ηλεκτρονικού κομματικού υλικού, πολλές φορές η βία ήταν το μέσο για την πραγμάτωση των σκοπών. Για παράδειγμα από τη στιγμή που το κράτος, όπως θα επιθυμούσε η ΧΑ δεν προέβαινε σε απέλαση των μεταναστών κάθε μέσο που θα τους έκανε τη ζωή δύσκολη,όχι απλά ήταν ανεκτό αλλά επιβαλλόταν για το καλό του έθνους.

-….Δεν ήμουν ποτέ παρών να δοθεί ρητή εντολή για επίθεση πλην όμως υπήρχε η γενικότερη άποψη ότι όταν εμείς επιτεθούμε σε αλλοδαπούς όχι μόνο δε θα υφιστάμεθα οποιαδήποτε συνέπεια αλλά αντίθετα θα επιβραβευόμασταν. Εξάλλου οι επιθέσεις αυτές αποτελούσαν ένα είδος παρασήμου.

- Για να μετέχεις σε βίαιες ενέργειες πρέπει πρώτα να ενταχθείς σε έναν πυρήνα για να έχεις την κάλυψη των στελεχών ΧΑ. Η Ιεραρχία ήταν το μέλος στον πυρηνάρχη, ο πυρηνάρχης στον περιφερειάρχη, αυτός αν είναι μέλος Πολιτικού Συμβουλίου απευθείας στον αρχηγό, αν δεν είναι σε κάποιο μέλος του Π.Σ και εκείνος θα απευθυνόταν στον αρχηγό.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Για τις δηλώσεις Μιχαλολιάκου και στελεχών πως καταδικάζουν κάθε μορφή βίας, τι λέτε;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Θεωρώ αστείο ακόμα και να απαντήσω στην ερώτηση αυτή. Είναι εντελώς υποκριτικό.

- Υπάρχει οπτικοακουστικό υλικό από κάθε δράση της ΧΑ το οποίο φαίνεται ως αναμνηστική αποτύπωση μεταξύ συναγωνιστών, όπως μας παρουσιαζόταν , αλλά ουσιαστικά χρησίμευε πως μέσο φακελώματος και οιονεί εκβιασμού.

- Τα δόκιμα μέλη κατηχούνταν στην υπεροχή της λευκής φυλής έναντι των υπολοίπων, στο μίσος των Εβραίων και γενικότερα στην ανωτερότητα του ελληνικού έθνους και εν γένει στις αρχές , αξίες και αντιλήψεις του εθνικοσοσιαλισμού.

-Τόσο ο αγκυλωτός σταυρός όσο και ο χαιρετισμός με προτεταμένη τη δεξιά αποτελούν σύμφωνα με τη ΧΑ πολιτιστική κληρονομία της πατρίδας μας , ωστόσο η συντριπτική πλειοψηφία αν όχι όλοι μέσα στη ΧΑ,γνωρίζουν πως χρησιμοποιούνται σε απευθείας σύνδεση με την Εθνικοσοσιαλιστική Γερμανία.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Οι απόψεις αυτές ισχύουν μέχρι σήμερα, ή όπως λένε οι Μιχαλολιάκος και Παπάς,αποτελούν αντιλήψεις της νεότητάς τους;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Όλες οι αντιλήψεις της ΧΑ σε κάθε επίπεδο , πολιτικό κοινωνικό κα παραμένουν αναλλοίωτες από την ημέρα της ιδρύσεως τους μέχρι σήμερα. Ένα κόμμα σαν τη ΧΑ δεν αλλάζει ιδέες σας τα πουκάμισα.

-Δεν συμμετείχα σε βίαιες ενέργειες. Ωστόσο δεν υπήρχε στο πρόσωπό μου εξαναγκασμός , γιατί ο ρόλος μου ήταν διαφορετικός.Ωστόσο γνώριζα πολύ καλά από άλλες περιπτώσεις το τι συνέπειες θα είχε για μένα τυχόν εκδήλωση παραμικρής υπόνοιας αποστασιοποιήσεως… Η συμμετοχή μου ήταν λανθασμένη αλλά συνειδητή.

-Ζήτησα εγγράφως τον Ιούνιο 2013 την απεμπλοκή μου από τον Γενικό Γραμματέα. Μου απάντησε με sms η Ουρανία Μιχαλολιάκου, ότι ο Γενικός Γραμματέας δεν το επιθυμεί. Σας προσκομίζω το τηλέφωνο μου. Από εκείνη την ημέρα και έπειτα έγινα συστηματικά δέκτης κάθε είδους απειλών για τη ζωή μου και ενός αμείλικτου ψυχολογικού πολέμου.

-Έχει ήδη ξεκινήσει μια προσπάθεια αμφισβήτησης της ψυχικής μου υγείας προκειμένου να με αποδομήσουν ως προσωπικότητα. Ανάλογες τακτικές και μεθοδεύσεις, κοινωνικής εξόντωσης το λιγότερο, έχουν ακολουθήσει σε κάθε αποχώρηση μέλους ακόμα και επιφανών στελεχών της ΧΑ, όπως του Περίανδρου, Μπίμπου, Ζαφειρόπουλου και άλλων λιγότερα επωνύμων.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Γιατί παρακινηθήκατε να φύγετε; Συνετέλεσε η δολοφονία Φύσσα;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Δεν μου έκανε εντύπωση η παραπάνω δολοφονία. Όταν διεπράχθη το έγκλημα του Παύλου Φύσσα ήδη βρισκόμουν σε μια κατάσταση απειλών για τη δική μου ζωή. Ως εκ τούτου είχα ήδη αποφασίσει την αποχώρησή μου αναζητώντας τον κατάλληλο τρόπο και χρόνο.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Ποιά είναι η έννοια του αρχηγού στη ΧΑ;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Στη ΧΑ η πιστή στον αρχηγό εκφεύγει του προσώπου του και ανάγεται σε ένα επίπεδο μεταφυσικής. Πρόκειται για τη λατρεία στον ίδιο το θεσμό του αρχηγού και επί της ουσίας για την εκδήλωση της απόφασης ενός προσώπου να θέσει όλη του την ύπαρξη υπό τις εντολές του. Τόσο του ιδίου όσο και των προσώπων που αυτός καθορίζει.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Ο αρχηγός έχει εποπτεία και γνώση των δράσεων των μελών;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Έχει πλήρη εποπτεία υπό την έννοια ότι οι άνθρωποι που έχουν την εξουσία να οργανώσουν το οτιδήποτε είναι άνθρωποι απολύτως πιστοί στον αρχηγό και δεν διανοούνται να κάνουν κάτι πέρα από τις εντολές του. Όχι λόγω φόβου για τυχόν συνέπειες αλλά λόγω της απόλυτης πιστής τους.

- Οι άνθρωποι στη ΧΑ δεν ενδιαφέρονται για χρήματα και αξιώματα αλλά μόνο για την επικράτηση της ιδέας τους. Το κράτος ήταν για μας ο κομματικός μηχανισμός της ΧΑ. Από κει ακριβώς πηγάζει και η αντίληψη για αγώνα με σκοπό όχι μια κυβερνητική μεταβολή αλλά μια πολιτειακή μεταβολή.”

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου