Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2010

ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΑΚΡΟΔΕΞΙΩΝ

Άλλη μια μεγάλη αποκάλυψη έφεραν στο φως τα ακροδεξιά σαΐνια. Αυτή τη φορά μας αποκαλύπτουν ότι «Το πραγματικό επώνυμο του υπουργού Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, είναι Κοεμτζόγλου. Αλλά επειδή ακουγόταν πολύ τούρκικο, το άλλαξε σε Χρυσοχοΐδης!..». Παρακάτω μαθαίνουμε επίσης ότι εκτός από το Μιχάλη Χρυσοχοΐδη τα επώνυμα τους έχουν αλλάξει ο Ευάγγελος Βενιζέλος, ο Ροζακης, ο κ. Ραγκουσης, η κ. Χριστοφιλοπούλου.
Βέβαια αυτοί που κάνουν αυτές τις μεγάλες αποκαλύψεις είναι οι ίδιοι που ισχυρίζονται ότι ο ελληνικός πολιτισμός έχει μείνει ανεπηρέαστος από τους γειτονικούς του, ότι η ελληνική είναι μια καθαρή φυλή και λοιπά παραμύθια. Τρικυμία εν κρανιω.
Βέβαια κανένα σχόλιο δεν είδαμε για το επώνυμο του καρατζαφυρερ, φοβούνται φαίνεται μη το μάθει ο φυρερ και αυτοκτονήσει που δεν είναι απευθείας απόγονος του Περικλή και του Λεωνίδα και χάσει η Ελλάδα το μεγάλο αυτό πολιτικό.

2 σχόλια:

  1. απο τις μεγαλύτερες μαλακίες που έχω ακούσει.
    Εντάξει και εγώ δεν είμαι οπαδός των ακροδεξιών αγαπώ την πατρίδα μου αλλά τέτοια ηλιθιότητες απο νεοναζί και δήθεν πατρίωτες τύπου Καραντζαφύρερ απλά δεν υπάρχουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ρε φιλε το χειροτερο ειναι οτι δυστηχως τετοιες βλακειες υπαρχει κοσμος που λογω θρησκευτικων προκαταληψεων, λογω αμαθειας λογω αφελειας η δε ξερω εγω τι αλλο τις πιστευουν.παλια τυποι σαν τον καρατζαφερη θεωρουνταν γραφικοι και ο κοσμος τους εβλεπε και γελουσε και τωρα κανουν πολιτικη

    ΑπάντησηΔιαγραφή